This forum is in permanent archive mode. Our new active community can be found here.

Lady GaGa

24

Comments

• Lady GaGa definitely beats out Britney Spears and company on account of actually having talent. However, she's still got nothing on Alizee.
  • Not listening to the radio has made me much more tolerant of pop music over the years. Gaga's alright.
  • At first I really didn't like her. I was mostly annoyed at the fact that she was just everywhere and Poker Face was being played left and right.

After finding out more about her, she's alright. I can relate to the Just Dance song a lot.

It is funny how her fame is being parodied or honored in many facets of the world. I remember seeing a guild called in WoW many months ago.
  • edited September 2010
    However, she's still got nothing on Alizee.
    Hmm... I could watch that video all day. Ah, reminds me of sophomore year in the dorms.
    Post edited by theknoxinator on
  • However, she's still got nothing on Alizee.
    They're roughly the same in terms of actual musical talent. Alizee is far hotter, I will grant you that.
  • Alizee is far hotter teh hottest, I will grant you that.
  • In talking with other local DJ's, once song that comes up CONSTANTLY as a point of aggravation is "Just Dance". It get's requested constantly but it's a pain to mix for both of the major styles (Hip Hop/Rap and House/Techno/Dance). It's too fast for the Hip Hop guys and the structure of the song (in terms of its style and composition) makes it difficult for us Dance DJs to mix. Dance remixes, like the following, are the only way we can play it.

However, outside of DJ-ing, I like the song. It's probably the only Lady Gaga song I like, although I haven't heard many.
  • Alizee
    Je n'aime pas sa musique, mais je copulate avec elle.
  • Je n'aime pas sa musique, mais je copulate avec elle.
    Wee Wee
  • Alizee
    Elle est le équivalent de les "idols" japonais. Elle est vraiment jolie, mais sa musique n'a pas beaucoup de substance.
  • Alizee
    Elle est le équivalent de les "idols" japonais. Elle est vraiment jolie, mais sa musique n'a pas beaucoup de substance.
    J'aime la manière son mouvement de hanches de l'un côté à l'autre. Des femmes françaises sont sous-estimées.
  • J'aime la manière son mouvement de hanches de l'un côté à l'autre.
    Par exemple.
  • edited September 2010
    That girl... She's so hot. Like, Boom.
    Post edited by Victor Frost on
  • We were fascinated by the fish on her butt.
    I think Alizee is pretty dang attractive.
  • We were fascinated by the fish on her butt.
    Well, it's there to get you looking at her butt, so I guess it's doing its job.

She's taken a new direction in her image as of late, actually. It's a lot more Gaga-like and a lot less of the "hot lolita" thing she was doing when she was younger.
  • Alizee
    J'aime la manière son mouvement de hanches de l'un côté à l'autre. Des femmes françaises sont sous-estimées.
    Dohoho, c'est intéressant de lire comment les Americains parlent le français. Especialmente Scott. Wee wee ? Tu penses que ça c'est vraiment comment «oui» est écrit ? Merci a tous pour les drôles comments.
  • PLEASE STOP WITH THE FRENCH. IT'S PAINFUL TO READ.
  • Alizee
    Dohoho, c'est intéressant de lire comment les Americains parlent le français. Especialmente Scott. Wee wee ? Tu penses que ça c'est vraiment comment «oui» est écrit ? Merci a tous pour les drôles comments.
    Par-lezz vouze francuays? Wee Wee! Comment allezz vousse?

P.S. Pyramide Français! Aussi, Je suis canadienne.
  • Alizee
    Par-lezz vouze francuays? Wee Wee! Comment allezz vousse?

P.S. Pyramide Français! Aussi, Je suis canadienne.
    Allez tous, nous irons de plus en plus haute !
  • Needs more bacon.
  • GeoGeo
    edited September 2010
    @Nine: How can you say French is painful? It's a romantic language (by that I mean both meanings).
    Post edited by Geo on
  • Needs more bacon.
    Check under her skirt steak. ;)

Gaga: "I never thought I'd be asking Cher to hold my meat purse."
    image
  • edited September 2010
    I would have used a bacon purse. It's easy to weave. O_O This has given me an idea of heart attack proportions. Bacon baskets filled with eggs and cheese!
    Post edited by Viga on
  • @Nine: How can you say French is painful?
    It's painful reading when those writing cannot write. Also, it's a Romance language, and really, the cliché of saying it's romantic just points out that you know shit 'bout French.
  • Bacon baskets filled with eggs and cheese!
    It's like a gluten free quiche with bacon instead of the pie crust... and now my fat ass is hungry...
  • edited September 2010
    It's like a gluten free quiche with bacon instead of the pie crust... and now my fat ass is hungry...
    It's been done.

EDIT: Holy shit, imagine making an apple pie with an all-bacon crust.

Somebody do this. Somebody that's not me.
    Post edited by TheWhaleShark on
  • But that would ruin the apple pie! Apples + bacon do not work. All signs point to "NO, NEVER".
Sign In or Register to comment.